משלוש יוצאת אחת

מצחיק איך הגורל משחק איתי. אני יושב פה בדירה החדשה שלי שעדיין כמעט נטולת ריהוט וחושב על השבוע שעבר עליי. השבוע יצאתי עם כמה בחורות שונות, ואני התחלתי לאבד את הצפון למי סיפרתי מה על החיים ועם מי יצאתי לאן. חשבתי על זה, כתבתי לפני שנים באחד הפוסטים הראשונים שיש לי מטרה להיות מחוזר על ידי שלוש בחורות בו זמנית.. כמו כל דבר בחיים, תיזהר במה שאתה מבקש -- אתה עלול לקבל אותו! אני אספר על שלוש בחורות שונות שיצאתי איתן השבוע, אחת מהן יודעת על הבלוג :)

דורית

את דורית הכרתי בשדה תעופה שחזרתי מגרמניה. סיכמנו שנצא בערב, אבל איכשהו נקבעו לי תכניות ונאצלתי לבטל לה ברגע האחרון - יצאתי מניאק! אז הבטחתי לפצות אותה. אחרי כל מעברי הדירה, חשבתי שממש מתאים לי מסאג' ואמרתי שזו אחלה הזדמנות לפצות אותה - דייט ראשון בספא! היא  כמובן היתה מאד נגד, עד שהסברתי לה: "אני הולך לספא בשבת, אין קשר אליך.. את מוזמנת לבוא איתי ולהנות" - איזו אחלה גישה, היא לא חשבה פעמיים.

אספתי אותה, היא היתה נורא מסוגרת ומגוננת. היה אחלה מסאג' אבל היא נורא פחדה שאני "אראה" אותה - כאילו יש לה איזה ציצי עם קמטים או משהו כזה. בחורה קצת ילדותית, אבל ממש חמודה. לא היה מגע בינינו כל הדייט, והרגשתי ממש מוזר עם זה - היינו במסאג', עברנו טיפול במגע, אבל אנחנו לא יכולים ליגוע אחד בשניה? אחרי הספא הייתי רעב, הלכנו לאכול.. כבר הרגשתי שזה לא זה, רמזתי לה שהיא חמודה, אבל לא חושב שזה יעבוד בינינו - אני טיפוס של מגע, חברות יש לי מספיק, ואפילו פסיכולוגית יש לי.


אחרי האוכל היא התרגזה שאני שופט אותה על עניין המגע, הסברתי לה שאני לא שופט ואין לי בעיה בכלל, אני פשוט חושב שאנחנו לא מתאימים בקטע הזה. אז היא שאלה למה לקחתי אותה לכל היום כיף הזה? הסברתי לה שזה היה יום שלי, ושמחתי לחלוק אותו איתה. היא חיבקה אותי, חיבוק דל כזה, כאילו מתוך תחושה שהיא חייבת לי משהו, רציתי ללמד אותה לחבק והיא אמרה שלא מתאים לחבק בדייט ראשון. כאן כבר התרגזתי.. הוצאתי את הפלאפון והראתי לה את זה:




היא שאלה אותי אם השתתפתי בדבר כזה, אמרתי לה שכן, בפריז, באמסטרדם, וגם בתל אביב --- זה קשה, זה מביך, זה משמח, זה מעצים, זה מדהים לעבור את כל סדרת הרגשות שהעניין מעורר בי, מבושה שמישהו אולי יעביר עליי ביקורת, לעצב על זה שלא רצו לחבק אותי ובסך הכל רציתי לתת, לשמחה שקיבלתי חיבוק, לעוצמה שמישהו אמר שהוא רוצה להשאיל את השלט שלי ולחבק גם כן.

הסעתי אותה הביתה, והיא חיבקה אותי חיבוק אמיתי. מבחינתי זה הסתיים בכך - היה טוב, וטוב שהיה. היא שלחה לי הודעה שהיא ממש נהנתה ומחכה לראות אותי שוב.

לימור

את לימור הכרתי דרך האינטרנט - כתבה הודעה שהיא מחפשת ריבאונד, וחשבתי שזו בחורה כלבבי - ישירה, כנה, ואוהבת סקס, איזה מגניב להיות בלי הסרטים הרגילים של מערכת יחסים? היא נראית טוב, וחושבת שהיא נראית רע. בחורה מתוסבכת שנפגעה בגלל שפלירטטה עם בחור באינטרנט בזמן שהיתה בקשר עם מישהו. בחור חסר בטחון זרק אותה על זה שדיברה עם מישהו באינטרנט --- ניסיתי לחשוב אם הייתי עושה את אותו הדבר.. נראה לי שהייתי עוקץ קצת על כזה דבר, אבל לא הייתי נפרד על זה - במיוחד אם היא תבוא ותספר לי.

בכל מקרה, אספתי אותה - נורא מוזר לצאת לדייט שברקע הבקשה "אני מחפשת ריבאונד". לכאורה, למה לצאת לדייט? למה לא ישר אליי הביתה? אבל התחשק לי להכיר מי עומדת מולי. שתינו קצת, רקדנו קצת, והלכנו אליי הביתה. היא אמרה שכיף לה איתי, והיא מעדיפה לא לשכב בפעם ראשונה. הרגשתי נורא מוזר. מצד אחד לא מיהרתי לסקס, אבל וואלה, היא זו שרצתה ריבאונד, מה פתאום עכשיו את לא בקטע של סקס? שאת אומרת "ריבאונד", למה את מתכוונת?

חשבתי גם למה אני מתכוון בריבאונד.. בעיניי זה קשר של כאן ועכשיו, בלי תכנונים קדימה, בלי מטען מהעבר. בעת כתיבת הפוסט מצאתי הגדרה דומה בynet. איזה כיף לקבל אישור שאני נורמלי!

היה נחמד, אני אשמור איתה על קשר!

ואלרי

את ואלרי הכרתי בעזריאלי, בחורה עם עיניים כובשות, וחיוך ממיס. התחלתי איתה בצורה מאד מוזרה. אני: "יש לך עיניים מדהימות", היא: "תודה" (מחייכת), אחרי כמה שניות התחילה ללכת ועצרתי אותה: "רגע, תני לי רגע להסתכל לך בעיניים", היא עמדה עוד כמה שניות ואז התחילה לחפור שיש לי עיניים של בן אדם טוב (איזה איכס זה לשמוע את זה אגב, זה ממש שקול ל"אתה חמוד"), ביקשתי טלפון ואמרתי לה שתפנה את הערב כי אני מכור לעיניים שלה.

יצאנו לפאב, היא ממש אנטי עישון, אז השארתי את הסיגריות באוטו. בהתחלה השיחה היתה די מנומסת, מה היא עושה ומה אני עושה וראיון העבודה הרגיל, אבל מהר מאד איתגרתי אותה לשאלות על סקס, תוך כדי שאני ממשיך להסתכל לה בעיניים כל הזמן. היא תמיד הפנתה את השאלות שלי אליי בחזרה.. אבל איכשהו אני כבר מוכן אליהן, ועניתי לה. אמרתי לה שזה טוב שהיא מאתגרת אותי, כי אם יהיה לי משעמם כנראה שלא נהיה ביחד הרבה זמן. 

היא לא הפסיקה לגעת בשיער ובשפתיים, אז באתי לנשק אותה, היא הזיזה את הפנים שלה וחייכה: "אני מאתגרת מספיק?", צחקתי.. התחלתי לחשוב איך פעם הייתי לוקח את הדחיה הקלה הזו בצורה פאטלית והיום אני מסתכל על זה בתור משחק כייפי -- שיתפתי אותה במחשבות. שתינו עוד קצת והיא הלכה לשירותים. שהיא חזרה היא הצמידה יותר את הכסא שלה לשלי.. ואמרתי לה: "מה? ככה את מאתגרת?", נישקתי אותה.. היא מתנשקת טוב והיא נהנית מזה! 

שאלתי אותה אם יש פארק בעיר שלה, היא אמרה שיש טיילת.. הזמנו חשבון ונסענו לטיילת. החזקנו ידיים עד שמצאנו נקודה שקטה, לא דיברנו. התחלנו להתמזמז, והיא אמרה שזה לא מתאים בדייט ראשון, חשוב שיהיה למה לצפות. שאלתי אותה אם היא נהנית, היא אמרה: "אולי!", הסברתי לה איזו תאוריה שהיתה לי לפני שנים לגבי איך בחורות מדברות: כן בדרך כלל אומר לא, לא בדרך כלל אומר אולי (תתאמץ), ואולי זה כן. אז היא ענתה לי: "טוב, אסור לי?" ואז הזכרתי לה שהיא צריכה לאתגר אותי.

שאלתי אותה אם אפשר לבוא לישון אצלה, והיא ענתה שהיא גרה עם אחותה והאחיינית שלה ולא מתאים. אז אמרתי שנלך אליי, והיא אמרה שלא בדייט ראשון. שאלתי אם זה בקטע של לאתגר אותי.. והיא אמרה: "אולי" ורק אחרי שאמרה נזכרה בתאוריה. 

היא שאלה מתי ניפגש שוב, הקנטתי אותה ושאלתי אם היא ממהרת להיפטר ממני.. היא אמרה "כן.." ושוב חזרנו לתאוריה (כן=>לא). היה דייט ממש מצחיק. נראה שיש פוטנציאל לקשר פה. בסוף לא נשארתי אצלה, אבל כן נשאר לי טעם של עוד. מתי מתקשרים אחרי דייט ראשון? שוטף+24?

מה נסגר?

כל הסצנה הזו של מקבול דייטים לא עובדת לי.. מצד שני, אני לא באמת מרגיש שאני היחיד שהבחורות יוצאות איתו. מה נסגר עם הסצנה הזו? אין מצב שנשתפר קצת מעבר לזה? זה כמו ניסוי הזוי בתורת המשחקים.

תגובה 1:

  1. למה אתה אומר שמקבול הדייטים לא עובד לך?

    השבמחק