האם בחורות יכולות לאנוס?

לאחרונה צפיתי בסרט נימפומניאק. למי שעדיין לא ראה - אני ממליץ בחום! הסרט מתעד בעצם את סיפורה של בחורה שאוהבת סקס. במילותיה: ״אני לא מכורה לסקס, אני נימפומניאקית, אני אוהבת את הכוס שלי ואני אוהבת סקס!״ - על אף התיעוב העצמי שלה, היא מוצגת כבחורה נורמטיבית לחלוטין שפשוט נהנית מסקס על כל צורותיו. 


הסרט השאיר אותי עם מחשבות רבות אבל אני רוצה להתמקד בסצנה בסרט בה הכוכבת ג׳ו לכאורה ׳אונסת׳ בחור זקן בנסיעת רכבת. במהלך הסצנה, ג׳ו בהיותה נערת טיפש-עשרה בעצם ניגשת לנוסע זקן, שמבהיר לה שהוא בדרך לאשתו ושהם מנסים להרות מזה זמן מה, ויורדת לו, מוצצת בצורה שנראה שלא מצצו לו מעולם בזמן שהוא מבקש ממנה מספר פעמים ״בבקשה תפסיקי״

ג׳ו מביטה חרטה בדיעבד על המעשה אך אפילו האדם שהיא סיפרה לו את המקרה מאשר ש׳זה בסדר׳ ואפילו יתכן שהמעשה שלה תרם למערכת היחסים של הבחור עם אשתו.

קשה לחשוב על בחורה יורדת לבחור כעל אונס, ובכל זאת... אם לרגע נחשוב על סיטואציה הפוכה: בחור מבוגר ניגש לבחורה צעירה ונוגע בה עד שהיא מגיעה לכדי פורקן בזמן שהיא מבקשת ממנו להפסיק - הרי כאן ברור מאליו שגם אם הבחורה מסכימה בסופו של דבר, שמדובר בפעולה לא מוסרית, אז למה שבחורה צעירה ניגשת לבחור מבוגר כדי לספק אותו (והיא סיפקה אותו! אפילו בלעה!) מדובר בפעולה נורמטיבית? מסתתרת פה איזו הנחה בסיסית שהבחור רצה את זה כל הזמן בעצם...

ניסיתי לדמיין בעצם כמה קשה לי ולגבר בכלל ׳לא לרצות סקס׳ - גם שהייתי מותש ובכלל לא הייתי מעוניין בסקס, אם בחורה עשתה מהלך, תמיד בסופו של דבר זרמתי, כאילו גבריותי תלויה בכך! האפשרות שגבר לא יהיה מעוניין בסקס אינה סבירה. למען הסר ספק, אני לא טוען כאן שאנסו אותי אבל אני כן טוען שהמצב אפשרי בהחלט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה