אאוט אלפא

אני ויאן התחלנו ללמוד מתומר יחד בשיעורים משותפים - ניצול טוב יותר של הזמן של שנינו, במקום שאני אספר לו על האימון שלי והוא יספר לי על שלו, וככה נבזבז ערבים שלמים בלי באמת לתרגל אלא רק לדבר על תומר והאימון. 

יום לפני האימון יאן פגש כמה חברים ותיקים שלי, ולמד להסתדר בסביבה עוינת, הסברתי לו שה"חברים" האלו לא בדיוק בקשר טוב איתי כרגע, והוא נכנס לסיטואציה לא נעימה מראש, עוד לפני שהוא אמר משהו. בזמן שאני מסביר לו את זה, הגיעו אנה ואינה, יחד עם חבר של אנה. אנה היא בחורה שיצאתי איתה בזמן שעוד רצו לעשות עליי את הסרט הדוקומטרי. אינה היא בחורה שתופסת ממני המון, אבל חושבת שאני פרפר מדי בשבילה. אחרי ערב הזוי בכמה רמות - אינה התקשרה אליי ושאלה אם יאן תפוס, ואם הוא מעוניין. יאן כמובן לא היה מעוניין, כי היא חפרה לו ברמות. הגענו לדרגה בה אנחנו מסננים בחורות שלא מתאימות לנו. סחטיין עליך יאן!

אז הגענו לפגישה עם תומר עם מצב רוח הזוי קצת, אני במערכת יחסים עם שרון - שלא ברור "פנינו לאן?", ויאן מככב עם יזיזה חדשה. אחרי שעשינו ישיבת סטטוס, כמו בכל תחילת פגישה עם תומר, וקיבלנו טיפים להמשך עבודה עם הסטטוס הזה, למדנו על out alpha. בבסיס הרעיון מאד נחמד - אני קורא לבחורה לבוא לשולחן, מדבר איתה כמה דק', ואז יאן נכנס לשיחה, ופשוט מנהל איתה שיחה במקביל - בעצם שני בחורים מתחילים איתה בו זמנית. 

התוצאות מדהימות! ישבנו יחד עם תומר, כאשר שלושתינו בתורות מנסים לעשות outalpha אחד לשני, בחורה בשם ריה ישבה איתנו בשולחן, ויאן שלט בשיחה איתה, אז אני ותומר ניסינו לרמוז לו: יאללה, טלפון.. אני ותומר משחקים עם הפלאפונים שלנו על השולחן, מחליפים בינינו.. יאללה יאן! ואז ריה רצתה ללכת, ויאן נזכר שוואלה, אין לו את הטלפון שלה! - אפשר היה להבין, השיחה די זרמה, ככה שיכול להיות שהוא חשב שהם מכירים כבר שנים. 

אז יאן ביקש את הטלפון, ובאה ההתנגדות הרגילה "אני אקח את הטלפון שלך ואתקשר אליך", ואז אני, שהייתי די פסיבי כל הזמן שהיא ישבה בשולחן - בכל זאת צריך לתת את המקום המתאים לבחור לשלוט בשיחה, התחלתי לדבר: "תגידי את האמת - אי פעם לקחת טלפון מבחור והתקשרת אליו?"
היא: "האמת שלא"
אני: "את יודעת, הוא מהבעייתים, הוא בכלל לא יזכור מי את, את מתקשרת ואומרת: זוכר אותי? מלפני ... ? ואז תצטרכי לעבור את הפדיחה הזאת שהוא לא זוכר אותך.. עזבי, את לא בנויה לדברים כאלו.."
היא: "טוב, אני אקח את הטלפון ואחשוב על זה."
אני: "את יודעת, הוא high maintenance, את צריכה לאסוף אותו לדייט, להחזיר אותו הביתה.. עזבי אותך בחיאת, תני לגבר לעשות את העבודה שלו.."
יאן בסוף לקח את הטלפון שלה, ומי יודע מה יצא מזה.

יום שישי את יודעת

כמה חברים נפגשים פעם בחודש ביום שישי כדי לתרגל במסגרת תוכנית "יום שישי את יודעת" של תומר. הגענו ביום שישי האחרון, והתחלקנו לזוגות, אני ועידן.. עידן הוא הסקפטי הגדול מכולם - דוקטור למדעי המחשב, מנתח ומחשב עלות ותועלת של כל חלקיק בתהליך. קשה לעבוד איתו, נראה שהוא מחפש להכשיל את התהליך יותר מלהתקדם איתו.

אני ועידן ישבנו בבית קפה, בתרגול out-alpha רגיל, עידן ניהל שיחה עם מספר בנות, אבל שוב, הוא משדר "אני לא מבין למה אני אומר את מה שאני אומר ולמה שזה יגרום לך להתעניין בי", וכמובן שזה בא לידי ביטוי - ולא יעזור כמה הוא נראה טוב, כמה הוא qualified, הוא מכשיל את התהליך כל פעם מחדש.

היתה נקודה שעידן עצר מישהי ואז קלטנו שהיא בעצם לא לבד, אלא עם עוד בחור ובחורה, וזו בעצם הפתעה! רציתי לעזור לו להמשיך לדבר עם הבחורה שהוא עצר, אז התחלתי לדבר עם הבחור שהיה איתן, בצורה הכי רגילה שיש - מול בנים זה פשוט: "מה אחי? מה אתה עושה בחיים? נתקעת בקניון עם שתי בחורות - קונות בגדים?". בשלב מסוים הבנתי אני שהבחור לא עם אף אחת מהבנות, והבחורה שעידן לא דיבר איתה תיירת - אז הצגתי את יכולות ההסברה שלי.. אני ותיירות זה עובד יופי! בסוף רציתי לקחת טלפון ממנה, אבל אין לה טלפון ישראלי - ואני לא מתכוון להתקשר לטלפון בחו"ל בשביל דייט. אז הבאתי לה את הטלפון שלי, לקחתי את הפייסבוק שלה, ואמרתי לה שתתקשר בערב.

אני עצרתי מישהי בשם סיון, בחורה מדליקה ברמות - נראית בדיוק בטעם שלי! בשלב הזה כבר הייתי עייף קצת, וזה בא לידי ביטוי - שאלנו אותה ביחד קצת שאלות, ואני כל הזמן התעניינתי בשרשרת שלה, ביד שלה, נגעתי בה.. פשוט מעייפות שכבר לא היה לי כוח לדבר. בשלב מסוים אמרתי: "אני רוצה את הטלפון שלך!", והיא ענתה: "תרשום" ---
לא ממש הבנתי איך להתמודד עם הסיטואציה, זו פעם ראשונה שבחורה לא מתנגדת אפילו התנגדות בסיסית לתת לי את הטלפון: "יש לי חבר", "אני אקח את שלך", "לא יודעת..", קיבלתי כבר עשרות תשובות שהם סוג של "לא" לבקשה הזו, ואני מתמודד עם זה מצוין - ורוב הזמן הופך את ה"לא" ל"כן". אבל לא ממש הבנתי איך להתמודד עם ישירות שכזו מצידה.
אז נהייתי קצת רציני שרשמתי את הטלפון, כל הסיטואציה נהייתה רצינית!

אחרי שרשמתי את הטלפון הבנתי שמשהו היה ממש לא בסדר פה - וגם עידן וגם תומר ציינו את זה! אבל בכל זאת יש לי טלפון, ויש לי הזדמנות לתקן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה