kaZantip

הייתי בקזנטיפ.. למי שלא מכיר - מדובר באחד הפסטיבלים היותר שווים באירופה בימינו, tomorrowland נחשב למשעמם ליידו. תכף סרטון שמסביר.. פסטיבל מוזיקה אלקטרונית. בחוף. באוקראינה. עם רוב שולט של רוסיות ואוקראיניות (ואשרי הגבר שמבחין בין השתיים).. אני חושב שהעניין שווה פוסט!



עכשיו אני נמצא בבעיה. הייתי בקזנטיפ 4 ימים עם אריק ונצ'ו - ואם לאמר בכנות, אני לא זוכר הרבה.. זה לא שהייתי שיכור/מסטול - פשוט שקרו כל כך הרבה דברים והרף של "שווה לזכור" כל הזמן עלה, כך שדברים שבדרך כלל הייתי כותב עליהם פוסט שלם נזנחים פה. יתכן גם שאני פשוט מזדקן והזיכרון נפגע.

האירועים שאיכשהו רשומים בזיכרון ואספר עליהם פה..
א. הכישלון הקבוצתי שלי, אריק ונצ'ו.
ב. הבתולה מהמלון.
ג. החתונה השניה שלי.

הכישלון של הקבוצה שלנו

איך בעצם החלטתי ללכת לקזנטיפ? ערב אחד אצל אריק בבית ישבנו אני, אריק ונצ'ו, שתינו כהרגלנו, שמנו שירים מוזרים ביוטיוב ואז נתקלנו בקזנטיפ! והחלטנו ברגע של שכרות ליסוע. ספרדי, אמריקאי ויהודי באוקריאינה - נשמע כמו התחלה טובה, לא? הם בחרו לטוס בטיסה מוקדמת ואני בטיסה מאוחרת יותר (זולה יותר). הם בחרו להזמין מלון מהארץ. למרות שלא התחברתי לרעיון אבל זרמתי. נצ'ו בזוגיות מרחוק כאשר הוא גר בארץ ובת זוגו בספרד. אריק הוא אמריקאי רווק, חרמן, שלא זיין כבר המון זמן. ואני... נתגבר :)

בטיסה שלי הכרתי כבר אנשים: רוסים, קנדים, איטלקים.. אני טוב בדברים האלו! מצאתי אותם אחרי קצת חיפושים ושטיפת עיניים מהבחורות המדהימות ביופיין ברחוב. מקלחת קלה ויאללה - קזנטיפ! הגענו ליעד, כבר שקנינו כרטיסים שלוש בחורות שדיברתי איתן בתור נכנסנו איתי להצטלם לתמונת כרטיס כניסה. בדרך לכניסה דיברתי איתן - וסימנתי לאריק ונצ'ו לשתף פעולה. היה שיתוף פעולה מינימליסטי מאד! הבחורות (שנראו סבבה) עשו מאמץ להתחיל איתנו ואריק ונצ'ו ניפנפו אותן. 

שאלתי את אריק איך הולך לו בארץ? הוא התחיל לרדת על בחורה שהכרתי לו ומסתבר שלא ענתה לציפיות במיטה. שאלתי אותו מה היה הקטע עם שלושת הבנות - והוא אמר לי שאם אני רוצה לרדת בסטנדרטים מהיום הראשון זו בעיה שלי, אבל הוא מעדיף ללכת על השוות באמת... שאלתי את נצ'ו מה היה הקטע עם הבחורות? הוא הסביר לי שהוא בא לשטוף את העיניים - הוא נאמן ואין לי מה לבנות עליו בעניין הבחורות.

הבנתי שאני בעצם לבד.. נצ'ו לא מתכוון לדבר עם אף אחת - מה שלא הפריע לו לרדת עליי בכל פעם שאני ניגשתי למישהי. אריק מפגין חוסר כבוד שגובל בזלזול בבחורות ופשוט אין לי שותפים! טוב - גם ככה אני הכי טוב שאני לבד.. סתם תקפה אותי סוג של בדידות - חשבתי שקזנטיפ יקרב את החברות בין כולנו, במקום נראה שזה עשה את ההיפך.

הבתולה מהמלון

המלון שלנו היה בעצם וילה, שנתנו לנו חדר שינה בה. כאשר היה גם מטבח בוילה (כלומר מסעדה) וסלון נחמד (כלומר פאב). בעצם היה מדובר בבית משפחתי שמארח גם עובדות נוספות בתקופת הקיץ העמוסה יותר. בבוקר ביקשתי קפה, ושאלתי אם יש אינטרנט ואמרו לי שהוא לא עובד. ישבתי לשתות קפה עם 3 בחורות מצחיקות, ועל הדרך סידרתי להן את האינטרנט - גרמתי להן לאושר גדול. מעתה כל פעם שנכנסתי למסעדה - הכינו לי קפה על חשבון הבית.

אחת מהן, אלה, יודעת אנגלית לא רע, נראית פשוט מדהימה, אבל קצת ילדה קטנה.. משהו באיזור גיל 20. כל פעם שהיא ניגשה אליי היה לה חיוך כובש - נדלקתי על הילדה! החיוך המדהים הזה, איך שהיא קראה בשם שלי כל פעם שראתה אותי. באחד הערבים הייתי צריך להמתין לנצ'ו ואריק שיתארגנו על עצמם, אז הלכתי ל"פאב" ואלה מלצרה שם. היא שאלה אותי מה אני רוצה לשתות עם החיוך המדהים. והיא אמרה שממש כיף  היום כי אין אנשים ב"פאב" אז היא יכולה לרקוד, היא אמרה שאם אני רוצה משהו - שאני פשוט אקרא לה מהרחבת ריקודים.

היא רוקדת יחד עם עוד 7 בנות - אין בנים! מסתכלת עליי במבט חודרני.. בארץ מקום כזה כבר מזמן היה נכבש על ידי ערסים. היא ועוד חברה שלה באות אליי ולוקחות אותי לרחבה. רקדתי איתן קצת, בלי מגע, בלי איזשהו ניסיון למגע מהצד שלי - הבנתי שמדובר בסוג של מבחן. אחרי כמה דקות שאלתי אם היא רוצה להצטרף אליי לסיגריה, היא אמרה שהיא לא מעשנת אבל תשמח לארח לי חברה. חייכתי, והיא חייכה גם - היתה הבנה שהסיגריה היא סתם תירוץ.

אז יצאנו החוצה, ואז אריק ונצ'ו מגיעים בתזמון מושלם - אמרתי להם שיביאו לי את המפתח של החדר, ויהנו בפסטיבל, אני בינתיים אשאר פה. נצ'ו בהתחלה התנגד!!! אבל אריק לפחות הסביר לו את המצב, שהוא התקשה להבין לבד. אז דיברתי עם אלה בדיוק משפט אחד ואפילו לא נתתי לה להגיב, פשוט נישקתי אותה. התחלנו להתמזמז, היא מחייכת גם בין נשיקות - איזה דבר מדהים זה.
"בואי נלך לחדר שלי".
"לא יודעת, תן לי לבדוק שאני יכולה לסיים לעבוד הערב"
"תני לי לבדוק בשבילך.. (הסתכלתי לפאב) אין אנשים - את יכולה לבוא איתי"

הלכנו לחדר, התמזמזנו, התחלתי להפשיט אותה, דווקא מהחצאית כי רציתי שתישאר עם החוצלה המכופתרת המשובצת שלה. היו לה תחתונים של ילדה. הרגשתי קצת רע שאני הולך לשכב עם ילדה קטנה! עצרתי לרגע..

"קרה משהו?" היא שאלה.
"את יודעת בן כמה אני?"
"מה זה חשוב?"
"אני חושב שזה לא רעיון טוב.. את צעירה מדי"



בשלב הזה היא הפסיקה לחייך! הפנים שלה הפכו לקצת כועסות. היא הורידה לי את המכנס והתחילה לרדת לי. המכנס עדיין היה עליי (עדיין הייתי עם נעליים) אבל היא בשלה.. הסקס איתה היה אחד הסוערים שהיו לי בחיי! שעתיים של זיון מלוכסן אמיתי. אחרי שסיימנו, הסדרנו נשימה, היא שכבה עליי ושאלה אם היא יכולה לישון עליי - אמרתי לה שבכיף ונישקתי אותה. אני עדיין הייתי בהיי מטורף ואין מצב שהייתי נרדם, חיפשתי את האייפון שלי ביד החופשיה. מצאתי ודיברתי בוואטסאפ עם פ'יית וחברים אחרים. פתאום שמתי לב שהזין שלי מלא דם!

לא כואב לי, זה דם יבש, זה לא דם שלי.. הסתכלתי עליה, גם שהיא ישנה היא מחייכת! והיא חזרה להיות פתאום ילדה - לרגע חשבתי, בת כמה היא באמת?! שרק הכרנו נתתי לה 20, ועכשיו אני חושב יותר בכיוון של 16. יש מצב ששכבתי עם בתולה? איזו תחושה נוראית תקפה אותי. אם הייתי יודע --- הייתי אוהב אותה יותר, הייתי עדין יותר, הייתי.. יש מצב שלא הייתי שוכב איתה! מצד שני, בתור בתולה היא ידעה יותר איך להדליק אותי מרוב הבנות בארץ, אין מצב שהיא בתולה.

אחרי שאכלתי סרט רע במחשבות החלטתי להעיר אותה לרגע. ליטפתי לה את השיער, היא פתחה עיניים, עם חיוך (אני פשוט התאהבתי בחיוך שלה!), חיבקה אותי.. שאלתי אותה אם אני הראשון, היא אמרה שלא. קיבלתי את זה כמו שזה והלכתי לישון. שקמנו היא ראתה את הדם ואמרה שהזין שלי הכי גדול שהיא ראתה. אם לפני כן הרגשתי מלך - עכשיו הרגשתי אלהים!

החתונה השניה שלי

בקזנטיפ אפשר להתחתן, זו מעין חוויה פנימית של הפסטיבל, הנישואים לא אמיתיים - אבל מדובר בחוויה מעשירה. אפשר לעלות למגדל ולראות את כל העיר הקטנה של קזנטיפ רק אם מתחתנים. אפשר להכיר את המקים של קזנטיפ רק אם מתחתנים. אז התחתנתי פעם ראשונה - אני לא זוכר מהאירוע יותר מדי, רק שהייתי שיכור, וזה היה פחות בקטע של סקס ויותר בקטע של לראות את הנוף מלמעלה. 

ביום האחרון כבר לא התחשק לי כל כך להיות עם אריק ונצ'ו. הסתובבתי עם גיל מקנדה ועוד כמה חברים משוויץ'. פה ושם הכרנו בחורות. היתה בחורה חמודה שהסתכלה עליי בפאב, במבט לא קשור כל כך. קראתי לה עם היד. כמובן שהיא לא מדברת אנגלית אבל אלוהול זו שפה בינלאומית ידועה. שתינו יחד, התמזמזנו קצת, רציתי לאמר לה שאני טס בעוד כמה שעות ושאני רוצה שתבוא איתי לחדר - אבל לא בדיוק היה לי איך! ביקשתי מבן משוויץ' (שיודע רוסית שוטף) שיסביר לה. היא אמרה שהיא לא ממש יכולה לצאת מהפסטיבל כי הויזה שלה היא לא רב-פעמית. לא באמת שינה לי אם זה היה תירוץ או אמת - אבל סתם רציתי לסיים את הפסטיבל בכיף, אז שאלתי אם היא רוצה להתחתן (כלומר הצבעתי עליי, עליה ועל המגדל חתונות). היא חייכה ושאלה אם אני רציני..

בעודנו הולכים בחוף לכיוון המגדל - היא עצרה אותי, הסתכלה עליי, דיברה המון משפטים ברוסית שלא הבנתי. לימדו אותי להגיד דה שאני לא מבין - אז אמרתי דה, חייכתי, והמשכנו ללכת. התחתנו, ולמטה חיכו לנו חברים שלה וחברים שלי. אריק אמר לי שצריך להתחיל להתקפל. ביקשתי ממנו שיארוז לי את המזוודה ואני אגיע.. שתינו עם כולם, סיימתי את הכסף המקומי שנותר לי. שאלתי אותה איפה היא ישנה - והיא הצביעה לכיוון האוהלים. חייכתי אליה בשאלה של: "שנחגוג את נישואינו?" - היא נישקה אותי ואמרה "עוד מעט, בוא נשתה..".

"אין לי הרבה זמן, אני טס" (я улетаю - מהדברים הבודדים שאני יודע להגיד ברוסית)
"למה?" (почему)
(באנגלית עכשיו עם המון מחוות ידיים) "אני אבוא שוב, אבל עכשיו אני צריך ללכת.."
נראה שהיא הבינה מה אמרתי כי פתאום הלכנו מאד מהר לאוהל. לא היה סקס סוער כל כך, אבל היה נחמד לדעת שאני יכול להתחתן עם מישהי בלי לדעת עליה כלום :)








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה